Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jordy Jonkmans - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jordy Jonkmans - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

03 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Welkom bij mijn reisverslag, ik vertrek donderdag 4 september eindelijk naar Tanzania om daar vrijwilligerswerk te doen. Het vrijwilligerswerk vindt plaats dicht bij de stad Tanga wat aan de kust ligt. Het is groepsvrijwilligerswerk omdat het vooral bouwen inhoud, wat praktisch is om met meerdere mensen te doen. Deze reis zal t/m 3 oktober duren waarna ik naar Amerika ga.

In Amerika ga ik een rondreis bijwonen. Deze rondreis zal door het westen van Amerika gaan waar ik vele bekende steden en nationale parken zal bezoeken. Voor wie geïnteresseerd is, hier een link van de reis: http://travels.kilroyworld.nl/tour/westerner3/22834/2632. Deze rondreis duurt 22 dagen.

Wanneer de rondreis eindigd op 23 oktober zal ik nog een paar dagen in Los Angeles zijn om daar de stad te bekijken. Als afsluiting van de reis ga ik nog 5 dagen naar New York en dan ben ik op 31 oktober weer in Nederland.

Ik heb lang toegeleefd naar deze reis en ben dan ook ontzettend blij dat ik over een kleine twee dagen naar Tanzania ga. Ik ben benieuwd hoe vaak ik mijn ervaringen zal gaan delen met jullie op deze manier, maar daar kom ik in de verloop van de reis wel achter.

  • 03 September 2014 - 22:05

    Margriet En Tim:

    Wat een geweldige reis!!
    Heel veel plezier en avontuur toegewenst!!!
    Enjoy!

  • 04 September 2014 - 08:43

    Sierd Smit:

    Beste Jordy,

    Misschien lees je dit nog voor je in het vliegtuig stapt. Mede namens Anja wens ik je een heel goede reis naar Tanzania toe en voor daar heel positieve ervaringen. Wij zullen je graag volgen.

    Hartelijke groet,

    Anja en Sierd

  • 04 September 2014 - 10:06

    José:

    Hoi Jordy,
    Wat een goed initiatief! Goed voorbeeld van je zus doet volgen zullen we maar zeggen. Heel veel plezier en goed dat je je handen uit de mouwen steekt voor het goede doel. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Hartelijke groet, ook namens Frank, Mark en Lieke!!! José

  • 04 September 2014 - 12:31

    John En Anja:

    Nou is het dan zover! Jullie zullen intussen wel op Schiphol zijn, we hopen dat het afscheid nemen goed is gegaan. Op naar het avontuur Jordy! Goede reis en we zijn natuurlijk stikbenieuwd naar alles wat je gaat beleven! Lieve groet, John en Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 3015

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: